سفارش تبلیغ
صبا ویژن






  • آینده
    (سه شنبه 84/12/9:: 6:39 عصر)
  • arsalan adz

    اگر امروز ما را در پی فر دایی نبود زندگی یک روز بیشتر نبود


    هر نفسی که انسان می کشد  برای آن است  که دم دیگری بگیرد


    هر چه می گذرد برای آن است که به اینده نزدیکتر شویم


    هر قدمی که بر داشته می شود برای آن است که گامی به مقصد نز دیک تر شویم


    گذشته برای آن است که انسان  کوله باری از عبرت برای آینده خود از ان داشته باشد


    زندگی همانند زنجیری است


     که حلقه ی اخرین آن از روز نخست انسان را به سوی خود می کشد


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • یا رب چه چشمه ای است محبت که من از آن 1قطره آب خوردم ودریاگریستم
  •  RSS 
  • خانه
  • شناسنامه
  • پست الکترونیک
  • ورود به مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 5268
    بازدید امروز : 28
    بازدید دیروز : 0

    ........... درباره خودم ...........
    یا رب چه چشمه ای است محبت که من از آن 1قطره آب خوردم ودریاگریستم
    arsalan adz
    ........... لوگوی خودم ...........
    یا رب چه چشمه ای است محبت که من از آن 1قطره آب خوردم ودریاگریستم

    ..... فهرست موضوعی یادداشت ها.....
    دین[3] .
    ............. بایگانی.............
    زمستان 1384

    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ............. اشتراک.............
      ........... طراح قالب...........